نحوه استفاده رنگ ترافیکی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نحوه استفاده رنگ ترافیکی
نوشته شده در جمعه 7 تير 1400
بازدید : 268
نویسنده : websazaan

رنگ ترافیکی مانند سایر تجهیزات ترافیکی نیز کاربرد و فواید خاص خود را دارا می باشد. رنگ های ترافیکی استفاده شده در خیابان ها و جاده های درون شهری و برون شهری هر کدام نشانگر یک موضوع خاص و یا یک نوع هشدار می باشد. رنگ های ترافیکی استفاده شده در جاده ها به گونه ای با روش مهندسی و مطابق با قانون و مقررات خاص کنترل ترافیک رنگ آمیزی شده می باشد. شرکت جهان ترافیک انواع رنگ های سرد و گرم ترافیکی را با کمک مواد اولیه درجه یک تولید نموده و با ارزان ترین قیمت به فروش می رساند. رنگ های ترافیکی در انواع رنگ های مختلفی تولید شده و به فروش می رساند. رنگ های ترافیکی را همه در میان جاده ها و خیابان ها دیده ایم و از کاربرد آن ها تا حدود زیادی آشنا هستیم. 

 

رنگ ترافیکی شامل موارد ذیل می باشد

– رنگ ترافیکی آلکید-کلرو کائوچو؛ 
– رنگ ترافیکی آکریلیک ترموپلاست؛ 
– رنگ استخری بر پایه رزین آکریلیک؛ 
– رنگ استخری بر پایه رزین وینیل؛

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی

لیست قیمت رنگ های ترافیکی

رنگ های ترافیکی به رنگ هایی گفته می شود که در مشخص کردن مسیرها و علائم زمینی ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرند. این رنگ ها به رنگ ترافیک محوری ، رنگ ترافیک جدولی و رنگ ترافیک عابر پیاده تقسیم می شود. رنگ ترافیکی بر پایه رزین های اکریلیک، ترموپلاست، طراحی گردیده است . رنگ های ترافیکی به دلیل مقاومت بالای سایشی و مقاومت های خوب مکانیکی و ضربه پذیری، انعطاف پذیری بالا برای مصارف ترافیکی در سطوح بتنی و آسفالت، پیشنهاد می گردد.

ویژگیهای رنگهای ترافیکی 

  • خشک شدن سریع رنگ ترافیکی

  • مقاومت سایشی بالای رنگ ترافیکی

  • مقاومت جوی بالا در رنگ ترافیکی  و استخری

  • چسبندگی بالای رنگ ترافیکی به آسفالت و بتن

رنگ ترافیکی، از جمله شیوه های بسیار موثر علامت گذاری و راهنمایی رانندگان و عابرین پیاده می باشد. رنگ ترافیکی، کاربرد و تاثیرگزاری خود را با ایجاد نشانه های بین المللی و استاندارد بر روی سطح آسفالت، به نمایش می گذارد.اجرای رنگ ترافیک، چالش هایی دارد که تولید کنندگان رنگ ، برای برطرف کردن و عبور از آنها انواع رنگ های ترافیکی را تولید کرده اند و سعی در ارتقای این محصول داشته اند.




:: برچسب‌ها: نحوه استفاده رنگ ترافیکی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: